Dne 6. 10. 2018 proběhly Zemské střelby OzKč 2018

07.10.2018 00:00

Dne 6. října jsme ráno v 09:15 zahájili na Rastattském nádvoří slavnostní část letošních Zemských střeleb Ostrostřelců zemí Koruny české. Při této příležitosti byla v kostele Sv. Michaela a Panny Marie Věrné v Ostrově sloužena Mše svatá, při které náš úžasný pan farář Marek Hric požehnal náš nový ostrostřelecký prapor, který je opravdu krásný... Byl to úžasný zážitek. Jsem moc rád, že jsme společně s Janem Burešem a Vladimírem Křížem v roce 2015 obnovili tradici Ostrovských ostrostřelců, že k nám patří Jaroslav Zelenák, Ivan Nepraš, i moje úžasná paní Dominika, a že jsme se díky ostrostřelcům seznámili s řadou báječných lidí, ze kterých se stali i naši dobří přátelé a kamarádi. A moc vám všem, bratři a sestry z ostatních ostrostřeleckých sborů děkujeme zato, že jste nás mezi sebe přijali. Díky vám jsme opravdu v luxusní společnosti.

Mistrem ostrostřelců OzKč pro rok 2018 se stal Miloš Pešek ze Senomat.

Princem ostrostřelců OzKč pro rok 2018 se stal František Cháb z Chomutova.

Králem ostrostřelců OzKč pro rok 2018 jsem se stal já - Petr Šindelář, a je to pro mě ohromná čest a pocta.

Třikrát - Sláva, Sláva, Sláva a dreimal - Hoch, Hoch, Hoch :-)

 

 

Kontakt

Ostrostřelci Ostrov